Heimosenkeimo 8 374 21.08.24 18:10 #642812 [+1] Piilota Suosittele Hei mä saan olla eka joka tänne kirjoittaa julkisesti. Ymmärrän että kaikki hapsin yritykset päästä koiniin on tullut yksityisviestillä.
hapsi_ 85 394 07.10.24 04:56 #651839 [+1] Piilota Suosittele >>642812 Mitäs lässytät, en ole kirjoittanut tänne mitään privaattiviestinä.
Spikanor 0 08.11.25 15:27 #726113 [+2] Piilota Suosittele En enää löydä sitä viestiä mut se oli Debauchery - Blood for the blood god acoustic version