Kenway 23 459 11.03.20 15:52 #316703 [+-] Piilota Suosittele >>316702 >>316702 >>316702 Kolme kertaa toden sanoo.
Nakuankka 30 667 11.03.20 16:06 | 16:07:04 #316709 [+-] Piilota Suosittele >>316703 Vähä risoo ku hiljattain oli joku pikkuräkätauti. Nyt vähä pahempi, mut hetki paussia välissä. Tätä ennen ollu kai 3(?) vuotta ilman saikkua.
Nakuankka 30 667 16.04.20 13:02 #332219 [+-] Piilota Suosittele >>330273 @TuhnuSori en huomannu viestiäs. Siel ryhmän vikois viesteis havainnekuva. Kameroita joka kerrokses sekä sisääntulos. Usein myös ite kopissa
Norgalas 3 442 26.06.20 18:59 #359756 [+-] Piilota Suosittele >>113583 Viittamiehestä pitäis tehdä elokuva.Jasper Pääkkönen olis Viittamies.