>>218401 Noissa vaan on 1 ongelma. Pampit ja ipat jotka tulee "trolololooo" härväämään ja häiritsemään. Luolastossa ei ole mitään "Tämä ihminen ei saa osallistua keskusteluun" ellen käytä sit piilotusta.
Värväys täällä ja sitten discord-kanava? Sieltähän saisi sprölölöö jätkät vittuun sekoilemasta. Niin kuin sanottu niin varmasti lähtisi yks kaveri matkaan täältä päästä lisäksi.
>>268811 Se kyberjaskailu on aika tylsää kaiken muun porukan osalta...
Joku rokkarin suojelutehtävä? Paikkaa olisi Soolo(i)lle, sille Rokkarille(NPC?), Medialle ja Tekno/Fixeri/Pukumies, jos nyt 2020:sta systeemistä puhutaan edes kevytversiona.
>>268960 Mulla on intensiivinen plan ja kunnon keikka tiedossa. Haluan hahmoilta kato luonnetta, melkeen voisin kieltää soolot, mutta sallia ehkä pari heikompaa sooloa (esim katusamurait)