29.04.19 15:02
Nyt näyttäs ainaki mobiiliversiossa särkyneen sivupalkin muotoilu.
Anonyymius
Omavalintainen
Medioita voi lisätä
Moderaattorit
Perustettu 30.06.2017 14:38 Jäseniä 9 860 Vierailuja 3 716 Ketjuja 94 Viestejä 2 944 Medioita 5Nyt näyttäs ainaki mobiiliversiossa särkyneen sivupalkin muotoilu.
ctrl-shift-r tai ctrl-f5, kumpi ny kelläki, toimii. uuh aah, johan tässä alkaa sivu näyttämään joltakin.
millon käyttäjät ja kanavat -osiot saa muotoilua?
Nyt kun kerta Mediat-sivulta näkee kuvien pisteytyksen niin olisiko se mahdollista myös mediasta nähdä ilman plussaamista? Vai vaikuttaisiko se määkivän luolastolauman käyttäytymiseen? Vastaus on "kyllä vaikuttaa". Siispä piiloon Mediat-sivun ja kommenttien saamat plussat ja vain plussaamalla saa palkinnon laumaan kuulumisesta.
Kanavilta ei kait ole mahdollista estää yksittäisiä käyttäjiä? Siis jos esim käyttäjä perseilee, niin estää vain häneltä kanavalle lisääminen. Semmoinen ominaisuus olis ihan kiva.
Olis kiva jos musat pistettäis musa ketjuun eikä tonne mediohin.
Käyttäjyystasot olisi muuten aika kiva lisäys. Kasvattaisi virtuaalihattua, jos aktiivisuus ja tunnuksen ikä nostaisivat jollain tavalla arvonimeä :3
>>213388
Peruskäyttäjä Nappulassa, Peruskäyttäjä Luolastossa, kannatan.
Viestiä lainatessa on aiemmin korostettu ja näkynyt laatikossa se lainattu viesti. Ei eneää.
Myös pääkanavan laittaminen ei enää onnistu.
Liekkö muilla samoja kokemuksia?
Selain chrome.
Saako medioihin k-18 sensurointia tms. päälle vieläkään? (en oo käyny täällä melkein vuoteen)
Ei pysty töissä selailemaan, kun vähän väliä lävähtää utareet näytölle...