465 näyttökertaa 3 viestiä 647.1KB 2 tiedostoa 03.08.2025 18:12
[ + 1 - | |  ]

Pöpi ja tungos vaaliteltalla

tiedosto_2.jpg
tiedosto_2.jpg 82153 535.6KB 1536x2048
tiedosto_1.jpg
tiedosto_1.jpg 82154 111.5KB 796x1024

hesari (17)  · 

kommunisti (90)  · 

neekeri (1295)  · 

skp

03.08.25 18:15
#709993 [+3] Piilota Suosittele

Ainoa viima joka tuolla teltalla käy tulee tuulesta.
Enemmän huolettaa se, että joku näitäkin tosissaan silti äänestää...

03.08.25 19:47
#710014 [+3] Piilota Suosittele

Valkoinen katse...?
Tarkoittaako että kaikilla valkoisilla on sama stereotyyppinen katse joka määrittää arvokirjallisuuden?
Lopettaisi sitten myös valkoisten keksintöjen käytön, valkoisten maassa asumisen ja valkoisten ajattelun, jos kerran haluaa olla noin yksipuoleinen / umpimielinen.

03.08.25 21:47
#710040 [+-] Piilota Suosittele

>>710014
Arabit voisivat painua keksintöineen takaisin tuhansien vuosien päähän ja olla täällä nyt, sieltä alkoi sivistys, nyt he voisivat painua tuhansien kilometrien päähän missä sivistyksen tuhosivat jenkit.

[ 3 viestiä | ]
 
vid vid
ehei, minä olen homo ehei, minä olen homo
häbis 911 häbis 911
Tissiä Tissiä
hiihtokisat hiihtokisat
Oikeusministeri ja maskit Oikeusministeri ja maskit
mal malloy mal malloy
Uudet keinot Uudet keinot
köhikset köhikset
Bruce Campbell Bruce Campbell
Uppo-Nalle ja Erakko Uppo-Nalle ja Erakko
Kun et vaan osaa Kun et vaan osaa
simo simo
>_> >_>
Ajattara - Mitä kuolema parantaa? Ajattara - Mitä kuolema parantaa?
Älkää toljottako. Tehkää töitä Älkää toljottako. Tehkää töitä