Vumpalouska 1 906 30.11.18 17:55 #127024 [+1] Piilota Suosittele Taiteilin tommoisen iloisen tontun kanavan kuvaksi :3
Tyhmä-Antero 10 652 30.11.18 18:10 #127034 [+1] Piilota Suosittele >>127024 Asiallinen tonttu. Jenkkien kasvoiltaan ahavoitunut alkoholin suurkuluttajapukki on kanssa hyvä.
Anteron_faija 9 503 02.12.18 14:16 #127795 [+1] Piilota Suosittele Tuleekohan tänään ollenkaan uuh kakkosluukkua?
Babazinga 2 514 02.12.18 16:50 | 16:51:23 #127866 [+1] Piilota Suosittele ois vielä halunnu itelleen 2 luukkua lisää saatana. edit: en huomannu et se luukku tuli my bad
Elmer1 1 342 04.12.18 09:36 #128489 [+1] Piilota Suosittele 128228 En, siksi kysyin. Osaan kirjoittaa, mutten lukea (ei se skywalker)
Rampa 2 316 23.12.18 16:58 #136112 [+1] Piilota Suosittele 136097 Eikös virallinen 23. luukku ole vielä tulossa Vumpalta?Tuo aiempi oli joku throwback vanhasta kalenterista. :3